De Tijd vliegt!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van sem roozendaal - WaarBenJij.nu De Tijd vliegt!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van sem roozendaal - WaarBenJij.nu

De Tijd vliegt!!

Door: Sem

Blijf op de hoogte en volg sem

27 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

Ondertussen zit ik hier alweer bijna 3 maanden! Al over de helft dus!
Gaat heel snel!
Allereerst nog voor iedereen de beste wensen voor 2013! (beter laat dan nooit)
Oud en nieuw hebben wij hier uiteraard ook goed gevierd! Eerst zijn we om 19.00u hier het Nederlands oud en nieuw gaan vieren bij de Tropen. Dit was heel gezellig! En aangezien ik nog niets had gegeten tikte de drankjes aardig aan. Op dat moment vond ik het wel jammer dat ik het niet samen met jullie heb kunnen vieren. Hierna zijn we naar huis gegaan heb ik even snel wat gegeten en door naar de pondjesbrug. Hier bleken heel veel vuurwerkshows te zijn dus wij daar met heel het huis heen. Achteraf viel het een beetje tegen. Het aftellen naar het nieuwe jaar kennen ze hier niet. Na het vuurwerk zijn we naar Amnesia geweest. Gelukkig was ik die dag erna vrij zodat ik fijn kon uitbrakken;) Al met al was het een hele gezellige, lange avond! Wel heel leuk om een keer mee te maken.
Op 1 januari kon de nieuwjaarsduik bij Zanzibar natuurlijk niet gemist worden.
Dus na een uurtje slapen maakten mijn huisgenoten mij wakker om daar de nieuwjaarsduik te doen.
We kregen een unoxmuts en na de duik nog een erwtensoepje. Heerlijk. Toch iets Nederlands;)…

Die week erna was fuikdag. Het grootste feest hier op Curacao. Wat was dit leuk!! Fuikdag is een feest op het water. Het is 1 x per jaar. Iedereen komt met boten aan bij fuikbaai waar allemaal dj’s zijn en natuurlijk genoeg drankjes. Echt iets om nooit te vergeten.
Ondertussen ben ik nog naar de struisvogelfarm geweest en heb ik een zeeleeuwen encounter gedaan op het werk!

De week erna kwam ons mam aan! Daar stond ik dan te wachten op Hato met n flesje wijn. Dat hadden ze wel verdiend na de lange reis. Ze hadden verwacht mij pas in het hotel te zien maar ik wilde ze graag verrassen en dat was dan ook gelukt. Het was heel leuk om ze te zien. We hebben heel veel van het eiland gezien en heel veel gedaan! Ook zijn ze bij mijn huisje komen kijken en op mijn werk natuurlijk. Het waren 11 hele fijne dagen. Deze week gingen ook heel veel huisgenoten naar huis. Dit vond ik erg jammer maar er zijn al een paar nieuwe gekomen en als het goed is komen er aankomende week nog meer!

Verder heb ik nog zoveel gedaan en meegemaakt maar het is te veel om op te noemen. Jullie horen het allemaal als ik thuis ben!!

Nu nog 13 daagjes wachten voordat mijn vriendje komt!! En dan heb ik ook ein-de-lijk vakantie;) Zwaar leven heb ik toch ook hè;)

Ik spreek jullie snel!

Ayo dushi’s

  • 27 Januari 2013 - 11:22

    Mama:

    weer een mooi verhaal sem, lijkt wel een sprookje ha ha. Het waren echt hele fijne dagen en fijn dat je ons zoveel hebt laten zien. Bedankt meid voor de fijne onvergetelijke tijd.XXXXX

  • 31 Januari 2013 - 06:28

    Joyce:

    Aah Semmie super leuk allemaal! De tijd vliegt inderdaad voorbij! Ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Ik zie je snel weer en dan hebben we een hoop te kletsen!

    dikke kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Stage lopen bij Sea Aquarium

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2013

De Tijd vliegt!!

24 December 2012

alweer 7 weekjes!

12 November 2012

Aangekomen

02 November 2012

Bijna!
sem

Actief sinds 02 Nov. 2012
Verslag gelezen: 1026
Totaal aantal bezoekers 3611

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 07 April 2013

Curacao

Landen bezocht: