Aangekomen - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van sem roozendaal - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van sem roozendaal - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Sem

Blijf op de hoogte en volg sem

12 November 2012 | Nederland, Schijndel

Hoihoi!

ik ben goed en veilig aangekomen. De reis was ook goed gegaan. Totdat we op Hato airport aankwamen en er niemand stond om ons op te halen. Wij dachten dat zal wel met de cultuur te maken hebben dat te laat komen dus wij bleven maar wachten. Wij hadden natuurlijk geen nummer van iemand hier en ook geen beltegoed maar gelukkig zat er een jongen naast ons die ze ook vergeten waren en die wel beltegoed had. Dus hij vroeg aan die kerel die hem op kwam halen of we mee konden rijden. Dat kon helaas niet maar hij wist wie we waren want hij hoorde bij het bemiddelingsbureau. Dus hij Ciska bellen van het bemiddelingsbureau en die is ons komen halen. Wij natuurlijk helemaal bezweet.
Kwamen we eindelijk bij Casa makamba aan en gingen we even kennismaken met de huisbaas. Gelijk een borrel gedronken! jaja begon al goed;)
Hierna kennis gemaakt met de rest van het complex. We zitten hier met 18 mensen. Heel gezellig.

Verder hebben we al verschillende strandjes bezocht.
Heel mooi hier!! Zal snel wat foto's er op zetten.

Ook zijn we savonds al verschillende keren uit eten geweest en op stap natuurlijk.

We hebben hier een auto gehuurd want die heb je echt nodig anders kom je nergens en het is veel te gevaarlijk om savonds over straat te lopen. Dus waren we gelijk die avond dat we de auto hadden naar Zanzibar geweest en hadden we al autopech. Ofja niet echt autopech want de benzine was op! Stonden we daar langs de weg. Begon ook al goed!! gelukkig reed de politie achter ons en zijn we met hun benzine gaan halen om zo toch nog naar huis te komen.

Vanavond gaan we nachtsnorkelen en donderdag heb ik mijn eerste stagedag! 2 huisgenootjes lopen ook stage bij Sea aquarium dus heb al veel verhalen gehoord!
Heb er wel veel zin in maar 5 maanden vakantie zou ook wel fijn zijn!;)

voor als iemand mijn adres wil weten:
Grebbelinieweg 20
Willemstad/Curacao

Jullie horen snel weer van mij!
xxxxxxx

• 12 November 2012 - 22:17

Therese Van Den Broek:

Klinkt al goed...jullie helemaal bezweet...lekker warm!!
    Geniet ervan en werkze !!xx

• 13 November 2012 - 06:41

Suus L:

Semmieee!! Klinkt echt super joh! Echt zo'n heerlijk vakantie gevoel! Nee hoor, wij zijn helemaal niet jaloers! Haha en ik zie jullie al in die auto zitten, hopen datie nog een paar km extra mee kan. Wel echt leuk, met zoveel man in een huis. Wordt een gave tijd meid! Nou geniet nog even lekker van je paar dagen vakantie! Enn we houden je in de gaten ;). Xxx Peter & Suus

• 13 November 2012 - 10:01

Kylie:

Heee lieve vriendin! Super leuk om je verhaal te lezen van wat je al allemaal mee hebt gemaakt haha! En ben ook heel erg benieuwd naar de foto's! Had er al ééntje gezien op de app dat je lekker in je bikini aan het strand lag, heeel mooi uitzicht echt om jaloers op de zijn! :P Ik wil je heel veen succes en plezier wensen donderdag met je eerste stage dag, we horen het wel hoe het gegaan is. Geniet ervan! Dikke kus xxxxx en ook groetjes van ons pap en mam ;) x

• 13 November 2012 - 11:07

Kobus Margry:

Hoi Sem,
    Veel plezier en veel succes donderdag! Verhalen klinken goed allemaal! Vergeet niet om regelmatig iets op internet te zetten. Maak er iets moois van.
    Groeten,

• 13 November 2012 - 16:16

Cindy & Inge:

Hoi lieve Sem,

We hadden al een berichtje via onze telefoon gestuurd, maar die is helaas niet aangekomen zien we!
    Dus hier even opnieuw een berichtje haha.
    Super leuk dat je met 18 mensen in het complex zit, altijd gezellig hihi!
    Moet jou natuurlijk ook weer overkomen van de benzine ;)!
    Verder heel veel succes op je stage & fijn dat andere huisgenootjes daar ook al stage lopen.
    We horen wel hoe het is geweest en wachten vol smart op een paar fototjes.

Dikke kus&knuffel van de twins

• 14 November 2012 - 02:16

Je Moederke:

Leuk, dat je ons op de hoogte houdt, een mooi verslag.geniet morgen nog maar lekker van je "laatste" vrije dag. Donderdag is het werken geblazen. Poe Poe in die hitte. ha ha.
    Lieve schat tot gauw.

xx mama

• 14 November 2012 - 10:24

Joyce:

Aah Semmie klinkt allemaal al heel goed! Ik weet zeker dat je daar een super tijd gaat hebben!
    En ook wel weer typisch dat je zonder bezine staat en niemand je op staat te wachten haha!!
    Geniet er van Schatje!!!
    en heel veel succes op stage! Ik kijk uit naar de rest van je verhalen!
    dikke kus

• 14 November 2012 - 22:58

Ellen:

Whow Sem!
    Klinkt goed allemaal, en die strubbelingen op t begin, tjaah, al t begin is moeilijk zullen we maar zeggen! Succes morgen met je eerste stagedag! Leuk om door je verhalen op de hoogte te worden gehouden!
    Succes lieverd!!

Xxx

• 16 November 2012 - 17:42

Jozef En Lia:

Lieve Sem

Leuk om te lezen misschien toch roeping van schrijfster gemist?
    Fijn dat je het leuk hebt maar wij met zijn drieen missen we je wel!
    Dikke kus Jozef en Lia en Rob(telt de dagen al af!!!!

• 19 November 2012 - 16:52

LIA:

Hoi lieve Sem

Heerlijk aan het genieten van het mooie weer dat is hier minder.
    Ik begreep van Rob dat de stage leuk is.
    Geniet ze meiske en dikke kus .
    Jozef en Lia